Bestellen


Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Geregistreerde klanten met een account bij DESTIL Prolians kunnen bestellingen op verschillende manieren plaatsen:
Online:
Op destil.nl kun je al onze artikelen 24 uur per dag, 7 dagen per week eenvoudig en snel bestellen.
Telefonisch:
Op werkdagen tussen 7.00 uur en 18.00 uur kun je telefonisch bestellen door te bellen naar (013)4653012.
Per e-mail:
Mail je bestelling naar info@destil.nl
Vestiging:
Een groot assortiment is direct af te halen bij één van onze 35 vestigingen.
Scan App:
Met de DESTIL Scan App kun je eenvoudig artikelen van DESTIL vanaf de schapkaartjes en verpakking scannen en bestellen. Bekijk de Scan App pagina voor meer informatie over de werking en het installeren van de app.

Ben je nog geen klant, maak dan direct een account aan of neem telefonisch contact met ons op om eventuele mogelijkheden te bespreken.


Wat is de voorraadstatus van een product?

Op de productpagina wordt de levertijd van het product aangegeven. Daar kun je ook zien wat de actuele voorraad van het artikel in ons centraal magazijn en op de vestigingen is. Artikelen die we speciaal voor je bestellen kunnen langer onderweg zijn.


Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

De actuele status van je bestelling kun je direct volgen via ‘Mijn bestellingen’ bij ‘Mijn DESTIL’. Als de status onderstreept is, dan kun je erop klikken voor meer informatie. Je kunt hier je oude bestellingen inzien en de status van je lopende bestellingen bekijken.


Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Bestellingen worden na binnenkomst direct verwerkt en klaargezet voor verzending. Wil je de bestelling nog wijzigen? Dat kan alleen telefonisch. Neem contact op met de afdeling Verkoop via (013)4653012. We kunnen dan direct bekijken waar in het besteltraject de bestelling is en indien mogelijk daarin nog wijzigingen aanbrengen.


Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wil je een bestelling annuleren? Dat kan alleen telefonisch. Bestellingen worden na binnenkomst direct verwerkt en klaargezet voor verzending. Door te bellen naar de afdeling Verkoop (013)4653012 kunnen we direct bekijken waar in het besteltraject de bestelling is en het verzendproces stopzetten.


Ik heb een bestelling geplaatst, maar heb geen bevestiging ontvangen.

Via ‘Mijn DESTIL’ kun je bij ‘Documenten’ aangeven of je een bevestiging van je bestellingen wilt ontvangen. Het kan zijn dat dit uit staat. Het is ook mogelijk dat je mailbox te vol zit, waardoor je geen berichten meer kunt ontvangen.