Mijn DESTIL account


Hoe kan ik een online account aanmaken?

Heb je nog geen account op destil.nl? Maak dan een account aan via Registreren. Heb je al een debiteurnummer? Kies dan voor 'Ik ben al klant' en vul het formulier in. Na het registreren van het account ontvang je een registratiemail met hierin je gebruikersnaam en wachtwoord. Na autorisatie van het aangevraagde account door DESTIL ontvang je van ons een e-mail zodra je account geactiveerd is. Vanaf dat moment kun je online bestellen onder de bij DESTIL bekende condities.

Ben je nog geen klant bij DESTIL? Kies dan voor 'Ik ben nog geen klant' en vul het formulier in. We vragen daarbij naast contactgegevens ook om andere bedrijfsgegevens zoals het BTW- en IBAN-nummer en een KvK uittreksel welke niet ouder mag zijn dan 1 jaar. Na het registreren van het account ontvang je een registratiemail met hierin je gebruikersnaam en wachtwoord. Zodra we een debiteurnummer voor je aangemaakt hebben en het account geactiveerd hebben, ontvang je van ons weer een e-mail. Vanaf dat moment kun je (online) bestellen onder de bij DESTIL bekende condities.

 


Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Als je je wachtwoord vergeten bent, dan kun je deze opnieuw instellen door bij ‘Inloggen’ op ‘wachtwoord vergeten’ te klikken. Je ontvangt dan direct per mail een nieuw wachtwoord.
Vervolgens kun je via ‘Mijn DESTIL’ het wachtwoord weer aanpassen door één keer het huidige wachtwoord en twee keer het nieuwe wachtwoord in te geven


Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?

Als je ingelogd bent, kun je via ‘Mijn DESTIL’ je gegevens aanpassen en opslaan. Het wijzigen van bedrijfs- en factuurgegevens is alleen mogelijk via de afdeling Verkoop, te bereiken op: info@destil.nl of (013)4653000.