Veelgestelde vragen


Hoe word ik klant bij DESTIL?

Om klant te worden bij DESTIL maak je een account aan via destil.nl, neem je contact op met ons verkoopteam of meld je je aan bij één van onze vestigingen. Voor de inschrijving hebben we een uittreksel van de KvK nodig, welke niet ouder mag zijn dan 1 jaar.
Na inschrijving ontvang je van ons een debiteurnummer en kun je op rekening artikelen bestellen. Via destil.nl kun je door via iDEAL te betalen altijd bestellen, ook als je nog geen klant bent.


Kan ik een afspraak inplannen met een vertegenwoordiger?

Via ‘Mijn DESTIL’ op destil.nl kun je het contactformulier invullen. De desbetreffende accountmanager of vestiging zal dan contact met je opnemen.
Ben je nog geen klant bij DESTIL? Dan kun je bij het aanmaken van een account op destil.nl aanvinken dat je een afspraak met een accountmanager wilt. Een accountmanager neemt dan op korte termijn contact met je op om een afspraak in te plannen.


Welke prijsafspraken heb ik?

Via ‘Mijn DESTIL’ op destil.nl kun je bij ‘Bestanden’ prijsbestanden opvragen. Deze functie is alleen beschikbaar bij de hoofdgebruiker van het account. Heb je vragen over de prijsbestanden? Neem dan contact op met je accountmanager of vestiging.


Ik mis iets in mijn bestelling. Wat nu?

Is je bestelling niet of onvolledig geleverd, dan vinden wij dat natuurlijk erg vervelend. Laat dit dan wel binnen vijf werkdagen na je bestelling weten aan onze klantenservice. Binnen die termijn kunnen we namelijk nog gedegen onderzoek verrichten om te achterhalen waar het mis is gegaan. Blijkt dat er iets fout is gegaan bij ons of bij de levering, dan zorgen we er uiteraard voor dat jouw bestelling alsnog zo snel mogelijk en compleet wordt geleverd.